Contractor Talk - Professional Construction and Remodeling Forum banner
121 - 134 of 134 Posts
In de afgelopen 4 jaar sinds dit draadje actief was?
Mijn loodgieter heeft er een heleboel gezien. Ze lijken een groot probleem te hebben waarbij de overlay de afvoer van de badkuip raakt, ze plaatsen geen voering onder het chromen deel, maar snijden het dichtbij af en gebruiken siliconen. Water komt tussen de voering en de badkuip om een wetenschappelijk experiment te maken. Hij ziet ook veel luchtbellen onder de voering, meestal in de buurt van hoeken en de curve aan de onderkant van de badkuip. Als het wordt geïnstalleerd met een oude 3-hendelklep, is het veel moeilijker om een nieuwe éénhandsklep te installeren, omdat vuil tussen de voering en de muur/badkuip valt.

Al die dagbaden zijn in principe hetzelfde. Sommige mensen willen dat hebben, anderen vallen voor verkooppraatjes, enz. Niet mijn ding en ik heb er geen interesse in.

Lokale push

Bathfitters werkt via mijn lokale HD. Ze hebben een grote, nieuwe eindkap met een continu draaiende video. Het product zelf is LELIJK en het is moeilijk voor te stellen dat het een goed idee is om over een funky, rottende, versleten ondergrond te gaan. Zoals anderen al zeiden, moet de afdichting rond de afvoer ook een probleem zijn. :eek:

Mijn persoonlijke ervaring met deze dingen is dat het water tussen de oude en nieuwe badkuipen komt. Het veroorzaakt een luchtbel en vult zich met water. Uiteindelijk sijpelt het vocht, doordrenkt met giftig slib, uit de bovenste rand.

Ze zijn vies, gewoon mijn niet zo bescheiden mening.

Rebath - Bathfitter problemen Ik heb veel "systemen" gezien die verkeerd zijn gesneden en gapende gaten van 1/2" bij de naden hebben. Plafondpanelen vallen naar beneden en zijn ongelijkmatig en er zijn enorm veel problemen met water dat onder de badkuipvoeringen komt, wat geen snelle oplossing is. De toekomst van badkamerrenovatie ziet er geweldig uit! Triest voor de klanten echter. Ik ga ze opnemen met foto's.
Ja... Systemen die vreselijk zijn geïnstalleerd. Zoals iemand al zei, het zijn franchises. Sommige eigenaren geven echt om vakmanschap, enz. Het is PRECIES hetzelfde met aannemers. Veel foto's en verhalen over slordig werk... niemand komt terug, enz., enz. Sommigen zijn fenomenaal en sommigen niet. Ik zou absoluut de voorkeur geven aan grotere tegels boven acryl, maar er zijn voor- en nadelen voor beide. Zeker gemakkelijker om te gaan met bijvoorbeeld Rebath, dat geweldige recensies heeft, in een gebied waar we bekend zijn. Ze gaan hun licentie, recensies of reputatie niet riskeren voor een waardeloze klus. Sommige aannemers zullen dat wel doen, andere niet. Veel adverteren niet op de manier waarop deze franchises dat doen. Ik begrijp volledig waarom. Maar wat moet de gemiddelde huiseigenaar helaas doen? Alle bedrijven hebben hun plaats. Als ik zeker was van een aannemer... absoluut de beste manier om te gaan.

Deze jongens krijgen $16.000,00 (zestienduizend, geen typefout) voor klussen die $1.000,00 aan materiaal kunnen kosten en waar een techneut een dag, misschien anderhalve dag, over doet om ze te voltooien.

Je hebt een heel groot advertentiebudget nodig om het vol te houden; ik gok op 25% van de bruto verkoop, en een 'big-gun one-call closer' waar je 150-300K voor moet betalen om de klussen te boeken. Nog steeds ongelooflijk winstgevend.

Deze jongens krijgen $16.000,00 (zestienduizend, geen typefout) voor klussen die $1.000,00 aan materiaal kunnen kosten en een technicus een dag, misschien anderhalve dag, kosten om te voltooien.

Je hebt een heel groot advertentiebudget nodig om het vol te houden; Ik gok 25% van de bruto verkoop, en een big-gun one-call closer die je 150-300K moet betalen om de klussen te boeken. Nog steeds ongelooflijk winstgevend.
Ik heb er 3 van gezien en ze hadden allemaal schimmel bij de afvoer onder het materiaal. Ze zijn mogelijk allemaal door dezelfde franchisenemer geïnstalleerd.

Deze jongens krijgen $16.000,00 (zestienduizend, geen typefout) voor klussen die $1.000,00 aan materiaal kosten en een technicus een dag, misschien anderhalve dag, kosten om te voltooien.

Je hebt een heel groot advertentiebudget nodig om het vol te houden; ik gok 25% van de bruto verkoop, en een 'big-gun' one-call closer waar je 150-300K voor moet betalen om de klussen te boeken. Nog steeds ongelooflijk winstgevend.
Vergeet niet de juridische vertegenwoordiging, gerechtskosten, uitbetalingen van rechtszaken en internetgoeroe om alle slechte recensies van het net te verwijderen.

Ik merk hier dat ze om de paar maanden adverteren voor een "installateur".

Een advertentie vermeldde dat het salaris 70.000 dollar per jaar is, plus bonussen, voordelen en een bedrijfsauto:eek: voor een installateur...

Ik heb gesolliciteerd uit nieuwsgierigheid, maar heb nooit meer iets gehoord. Even later hadden ze dezelfde advertentie, maar dan voor 60.000 dollar.

Ik ben benieuwd of deze mensen op commissie of per uur worden betaald of wat, en of ze überhaupt fatsoenlijk worden betaald. Ik zeg niet dat ze dat niet zijn, ik heb gewoon geen idee.
Ik weet niet zeker waar je je bevindt. Het hangt echt af van de franchise. Sommigen betalen een percentage van de verkochte klus, sommigen per uur. Het zou echt zuigen als een installateur naar een bedrijf zou gaan dat hun klussen ongelooflijk laag kan aanbieden en op percentage wordt betaald. Weinig bedrijven zijn zo. The Rebath hier is het niet. De prijs is de prijs. Punt is, als je overweegt om voor een bedrijf te installeren, zorg er dan voor dat het geen bodemvoeder is. Niemand wil minder betaald worden dan ze waard zijn. Installateurs verdienen bijna zes cijfers als ze bij het juiste bedrijf zitten

121 - 134 of 134 Posts