Contractor Talk - Professional Construction and Remodeling Forum banner
41 - 60 of 95 Posts
Clowny...

Ponownie edytuję to dla ciebie, żeby nie wyglądało na to, że "poluję na klientów". Przepraszam, że doszedłem do wniosku, że o tym mówiłeś. I odpowiadając na twoje pytanie, które zadałeś Jeffowi... do tego służy nasza strona: "wstępna kwalifikacja klientów".

P.S. - Nie wszyscy prawnicy są tacy. Ci źli po prostu dają dobrym złe imię, podobnie jak źli wykonawcy... Przestań jęczeć i zrób coś z problematycznymi klientami.

Klient nie zawsze ma rację... przepraszam.
 
czarna lista klientów

Yo Ash, to na pewno brzmi tak, jakbyś szukał klientów. Odwiedziłem twoją stronę i wcale nie o tym mówię.
Pójdę gdzie indziej, żeby znaleźć forum, którego szukam.

A Kirk, to są ludzie, o których mówię. Jedyny problem polega na tym, że ludzie, którzy dopuszczają się oszustwa w mojej okolicy, to albo prawnicy, albo mają prawników na stałe. Nie jestem pewien co do kanadyjskiej palestry,
ale w USA nie tylko uczą ich, żeby lekceważyli uczciwość, ale zachęcają przyszłych doradców do nieuczciwości.
To ironiczne, że wylęgarnia wszystkich polityków (dziedzina prawa) opiera się na bzdurach. A potem jesteśmy zaskoczeni, gdy kłamią. Kto by pomyślał?
Z rozmów z moimi dostawcami i kolegami, oszuści stają się coraz bardziej powszechni w naszej bazie klientów. Właścicielu firmy, uważaj.

Jeff, jak zdobywasz informacje o swoich potencjalnych klientach?
 
Co to była za oszukańcza strona internetowa, którą ktoś zamieścił, która dopiero co powstała, ale oczekiwała, że zapłacisz, zanim cokolwiek zobaczysz i oferowała pięcioletnie członkostwo?
 
Zakładając z góry

Dżentelmen pracujący dla Novo Nordisk w Ohio (nazwisko usunięte przez moderatora) wykorzystywał swoją postawę zakładania z góry, aby próbować oszukiwać system ze swoimi klientami i lokalnymi wykonawcami. Wchodzi w profile klientów i naszych menedżerów pracowników i oczernia lokalnych wykonawców i klientów, którzy nie kupują jego propozycji. Sprawia kłopoty wszystkim. Powinien zostać pozwany do sądu za szereg wykroczeń konsumenckich.
 
Problem polega na tym, że nie ma dużej odpowiedzialności za złych HO.
Mam do czynienia z siostrą Satina od 2006 roku, ta kobieta nie wywiązała się z płatności za rozbudowę domu z basenem o wartości 260 000,00 $, w 90% ukończoną, jest winna 30 000,00 $ salda + 34 000,00 $ dodatków i zatrudniła moich podwykonawców do wykonania innych prac w jej domu. Zatrzymaliśmy pracę. Po tym, jak mój prawnik wysłał jej wezwanie do zapłaty, zadzwoniła do mojego prawnika i poprosiła go, aby reprezentował ją przeciwko mojej firmie. Złożyła tak wiele fałszywych roszczeń do biura prokuratora generalnego stanu, że grożono jej postawieniem w stan oskarżenia. Następnie zwróciła się do Internetu, otworzyła strony internetowe i blogi o mnie, dostała się na moją stronę absolwentów liceum i oczerniała mnie, powiedziała, że ukradłem jej 500 000 $. Kiedy próbowaliśmy zmusić firmy internetowe do podania nam swoich danych, nie chciały tego zrobić bez nakazu sądowego. Otworzyła wszystko z fałszywych kont e-mail i anonimowych postów, nie możemy uzyskać nakazu sądowego bez dowodu, że to ona. Jakieś pomysły?
 
Słyszę cię w sprawie tych rzeczy. Pracowałem dla kobiety, z którą pracowałem w pracy, i była mi winna pieniądze przez cały rok. Co więcej, musiałem ją widywać regularnie, a mój dział dużo z nią robił. Trudno było się na nią nie złościć, dużo czasu w modlitwie i codziennym próbowaniu przebaczyć jej zaniedbania...
 
Te historie stają się powszechne. W ciągu ostatniego roku miałem kilku złych klientów. Początkowo myślałem, że to tylko ja lub coś robiłem źle. Ale po przeczytaniu rzeczy tutaj i rozmowie z innymi lokalnymi wykonawcami...to jest nowa normalność. To naprawdę mnie czasami przygnębia. Chcę powiedzieć, że wychodzisz i dajesz z siebie wszystko...używając wysokiej jakości narzędzi i materiałów. Tylko po to, by otrzymać zapłatę za sześć miesięcy lub wcale.

Dziwna rzecz, którą widziałem dwa razy w ciągu ostatniego roku, to sposób, w jaki banki radzą sobie ze skargami HO. Miałem HO, którzy kwestionowali czeki w banku 6 tygodni, a nawet 3 miesiące później...po zakończeniu pracy. I jakoś bank cofa czek?? Skontaktowałem się z klientami, a jeden był problematycznym klientem bez żadnych skarg, więc mnie to nie zdziwiło. Drugi był rzeczywistością, z którą nadal współpracujemy. Twierdzą, że nie mają pojęcia...mój bank mówi, że może się dowiedzieć...ale będzie mnie to kosztować opłaty za badania. Jeden kosztował tylko 255, a mój koszt 125-150, żeby się dowiedzieć dlaczego?? Próbuję skłonić rzeczywistość do ponownego wystawienia nowego czeku.
 
Dziwna rzecz, którą widziałem dwa razy w ciągu ostatniego roku, to sposób, w jaki banki obsługują skargi HO. Miałem przypadki, w których HO kwestionowało czeki w banku 6 tygodni, a nawet 3 miesiące później... po zakończeniu pracy. I jakoś bank cofa czek?? Skontaktowałem się z klientami, a jeden był problematycznym klientem bez skarg, więc mnie to nie zdziwiło. Drugi był rzeczywistością, z którą nadal współpracujemy. Twierdzą, że nie mają pojęcia... mój bank mówi, że może się dowiedzieć... ale będzie mnie to kosztować opłaty za badania. Jeden kosztował tylko 255, a mój koszt 125-150, aby dowiedzieć się dlaczego?? Próbuję skłonić rzeczywistość do ponownego wystawienia nowego czeku.

Miałem to samo z firmą obsługującą karty kredytowe, ale była to płatność w wysokości 5000,00 $. Zajęło mi to prawie 4 miesiące, aby odzyskać pieniądze na moje konto. Teraz mam osobne konto, na które trafiają wszystkie wpłaty i każdego dnia pieniądze są przelewane na inne konto firmowe. Mój księgowy doradził mi to, powiedział, że jeśli pojawi się skarga, banki nie mogą pobrać pieniędzy z innego numeru konta, nawet jeśli należy on do tej samej firmy.
 
Te historie stają się powszechne. W ciągu ostatniego roku miałem kilku złych klientów. Początkowo myślałem, że to tylko ja lub coś robiłem źle. Ale po przeczytaniu rzeczy tutaj i rozmowie z innymi lokalnymi wykonawcami... to jest nowa normalność. To naprawdę mnie czasem przygnębia. Chodzi mi o to, że wychodzisz i dajesz z siebie wszystko... używając wysokiej jakości narzędzi i materiałów. Tylko po to, by otrzymać zapłatę za sześć miesięcy lub wcale.

Dziwna rzecz, którą widziałem dwa razy w ciągu ostatniego roku, to sposób, w jaki banki obsługują skargi HO. Miałem HO, którzy kwestionowali czeki w banku 6 tygodni, a nawet 3 miesiące później... po zakończeniu pracy. I w jakiś sposób bank cofa czek?? Skontaktowałem się z klientami, a jeden był problematycznym klientem bez skarg, więc mnie to nie zdziwiło. Drugi był rzeczywistością, z którą nadal współpracujemy. Twierdzą, że nie mają pojęcia... mój bank mówi, że może się dowiedzieć... ale będzie mnie to kosztować opłaty za badania. Jeden kosztował tylko 255, a mój 125-150, aby dowiedzieć się dlaczego?? Próbuję skłonić rzeczywistość do ponownego wystawienia nowego czeku.
 
Po tym, jak grupa nas, wykonawców, zdała sobie sprawę, że wszyscy mieliśmy do czynienia z wieloma tymi samymi koszmarnymi klientami, założyliśmy w warsztacie jednego z nas "Rejestr Fekalny". Mogliśmy zamieszczać notatki o naszych doświadczeniach (anonimowo) z tymi klientami, a inni mogli wpaść, przeczytać je i być ostrzeżonymi. Dwa najczęstsze komentarze to: STP (powolny w płatnościach) i CFH (klient z h@#$), ten ostatni wydaje się obejmować wiele kwestii.

System działał całkiem dobrze i, chociaż nigdy nie musieliśmy go testować w sądzie, zawsze dawał nam poczucie "prawdopodobnego zaprzeczenia", ze względu na anonimowy charakter ostrzeżeń. Właścicielka firmy, której warsztatu używaliśmy, uważała, że zawsze może twierdzić, że to wandale napisali graffiti na ścianie.
 
Czarna lista złych klientów

Zróbmy to, wszyscy je mamy i są prawdziwym bólem dupy, przyciągają AG i BBB oraz prawnika jak broń, żeby dostać coś za darmo.



:thumbup::clap:
Nie wiem, czy byłoby to legalne, ale konsumenci mają zasoby, aby sprawdzać wykonawców, aby zobaczyć, czy mają jakieś skargi przeciwko nim. Byłoby miło, gdyby wykonawcy mieli zasoby do sprawdzania potencjalnych klientów. Prowadzę działalność gospodarczą od lutego 2001 roku. Przez cały ten czas miałem szczęście pracować dla rozsądnych ludzi, ale w końcu stanąłem w obliczu klienta z piekła rodem. Chciałbym skręcić im karki, ale przyszło mi do głowy, że gdyby istniała czarna lista złych klientów i powiązanych z nimi historii grozy, jako wykonawcy mielibyśmy zasób, aby uniknąć kłopotów lub przynajmniej się wyładować.
 
:thumbsup: Jestem za tym i wierzę, że możemy wymienić tych problematycznych ludzi, którzy nadużywają agencji CCP i firm, aby uzyskać zwrot pieniędzy, gdy zasługujesz na wyższą zapłatę.:whistling:thumbsup:
 
Człowieku, to coś, na co narzekam od dłuższego czasu.
Myślę o założeniu strony dla nas, wykonawców, aby sprawdzać właścicieli, zanim podpiszemy umowę.
Myślę o nazwie "Lista Tommiego".

Co myślisz?
 
Myślę, że to pozew czekający na miejsce, w którym się wydarzy.

Koncentruje się na negatywach, co moim zdaniem jest złym sposobem prowadzenia biznesu.

O wiele lepiej skupić się na tym, kto jest Twoim idealnym klientem i nauczyć się rozpoznawać i unikać tych, którzy nie pasują.
 
To może brzmieć jak dobry pomysł, gdy jesteś zły na klienta, ale nigdy by się to dla ciebie nie udało. Klient wiedziałby, kto napisał recenzję, ponieważ najprawdopodobniej byłeś jedynym wykonawcą, którego mieli w tym roku. Wtedy negatywne recenzje krążyłyby w kółko, aż wszyscy by przegrali.
 
Może to brzmieć jak dobry pomysł, gdy jesteś zły na klienta, ale nigdy by się to dla ciebie nie sprawdziło. Klient wiedziałby, kto napisał recenzję, ponieważ najprawdopodobniej byłeś jedynym wykonawcą, którego mieli w tym roku. Wtedy negatywne recenzje krążyłyby w kółko, aż wszyscy by przegrali.
Niekoniecznie.
Zła jabłoń jest złą jabłonią.
Jeśli ktoś nie płaci rachunków, to nie tylko jeden wykonawca nie dostaje zapłaty. Jest wielu innych.
I wyjaśnij mi tutaj podwójny standard, w którym lista „złych wykonawców” jest akceptowalna, ale lista „złych klientów” już nie.
Jeśli jest w tym coś prawnie złego, to legalność musi zostać zmieniona.
To dobry przykład tego, jak organizacja taka jak nasza może połączyć się ze wszystkimi naszymi członkami i złożyć petycję do polityków, aby wyrównać szanse.
Na tej stronie jest mnóstwo głosów!!!
 
41 - 60 of 95 Posts