Contractor Talk - Professional Construction and Remodeling Forum banner

Rdzewiejące ramy w witrynach sklepowych

1K views 24 replies 14 participants last post by  sean2025  
#1 ·
Wymieniłem kilka płytek podłogowych w dużym kompleksie biurowym i teraz chcą, abym podjął się bardzo dużego zadania i potrzebuję rady. Jest 12 budynków, każdy z 4 do 6 lokalami. Wszystkie drzwi mają stalowe ramy z oknami po każdej stronie.

Większość z nich rdzewieje i chcą, abym usunął rdzę i przemalował. Nie byłoby to wielkim problemem, gdyby nie małe plamki tu i ówdzie, które całkowicie zardzewiały. Największy otwór, jaki znalazłem, miał około 1/8 "x 1".

Myślę o usunięciu rdzy i farby z dotkniętych obszarów i użyciu Bondo do wypełnienia dziur i pęknięć. Nie mam dużego doświadczenia z Bondo i chciałbym znaleźć coś, co ułatwi wykonanie zadania.

Jakieś pomysły lub uwagi?
Image

Każda pomoc jest bardzo mile widziana. Dzięki.

#2 ·
Chciałbym mieć bardziej produktywny wkład, ale cały rdzę trzeba usunąć, aby się nie pojawiła ponownie.

Cała rdza samoczynnie się utlenia. Jeśli jest obecna, rozprzestrzeni się sama. Kiedy widzisz, że po pomalowaniu wychodzi spod farby, głównie. Nie jest to wynik obróbki powierzchni, która rozpada się z powodu pogody itp.

Może ktoś ma inne uwagi lub z sieci. Po prostu próbuję pomóc Ci być przygotowanym.

#9 ·
Myślę o tarczach listkowych i/lub szlifierce oscylacyjnej, aby usunąć rdzę z łatwo dostępnych miejsc. Jakieś sugestie dotyczące pracy nad wewnętrznymi narożnikami?
Wyjaśniłem klientowi, że przed gruntowaniem/malowaniem potrzebne jest dużo przygotowań. Wykonałem już trzy małe zlecenia za 150-375 dolarów dla tego faceta i za każdym razem dał mi 100 dolarów napiwku. Mówi, że napiwki były spowodowane tym, że jest bardzo zadowolony z mojej pracy i profesjonalizmu w porównaniu do innych ludzi od utrzymania, których używał w przeszłości.