Contractor Talk - Professional Construction and Remodeling Forum banner

Roestende frames in etalages

1K views 24 replies 14 participants last post by  sean2025  
#1 ·
Ik heb wat vloertegels vervangen in een groot kantoorcomplex en nu willen ze dat ik een zeer grote klus aanpak en ik heb wat advies nodig. Er zijn 12 gebouwen, elk met 4 tot 6 units. Alle deuren hebben een stalen frame met aan elke kant ramen.

De meeste zijn aan het roesten en ze willen dat ik het roest verwijder en opnieuw schilder. Het zou geen probleem zijn, behalve dat er hier en daar kleine plekjes zijn die volledig doorgeroest zijn. Het grootste gat dat ik vond was ongeveer 1/8 "x 1".

Ik overweeg om het roest en de verf op de getroffen gebieden te verwijderen en Bondo te gebruiken om de gaten en scheuren op te vullen. Ik heb niet veel ervaring met Bondo en ik zou graag iets vinden om de klus te klaren dat gemakkelijker is om mee te werken.

Ideeën of opmerkingen?
Image

Alle hulp wordt zeer gewaardeerd. Bedankt.

#2 ·
Ik wou dat ik wat productiever kon bijdragen, maar alle roest moet worden verwijderd om te voorkomen dat het opnieuw verschijnt.

Alle roest oxideert automatisch. Als het aanwezig is, zal het zich vanzelf verspreiden. Als u ziet dat het na het schilderen van onder het schilderij komt, meestal. Geen resultaat van oppervlaktebehandeling die afbreekt door weersinvloeden etc.

Misschien heeft iemand anders input of van het www. Ik probeer u alleen maar te helpen voorbereid te zijn.

#9 ·
Ik denk aan een lamellenschijf en/of een vlakschuurmachine om het roest op de makkelijk bereikbare plekken te verwijderen. Suggesties over hoe ik aan de binnenste hoeken kan werken?